Abonati

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Abordarea unei fete

  Da frate, băieții sunt toti la fel.Băieții sunt perverși, egoiști, manipulatori, curvari.Băieții înșala.Băieții așa și pe dincolo și bla bla bla... aud mereu de la o grămaaaaaaaaadă de fete. M-am cam săturat să le tot iau apărarea băiețiilor pentru că știu că din 10 băieți doar unul e așa... așa că am încercat să caut dovezi cât de penibile sunt ȘI fetele.
    Am eu un prieten care arată bine și e destul de popular și de când s-a despărțit de prietena lui toate fetișcanele astea de 12-14 ani îl vor acuma.Nu mă credeți? Citiți aici :D(mi-a cerut să nu dau nume pentru că nu vrea și mai mulți stalkeri)

Admiratoare1: esti atat de adorabil
A1: as sta cu webu tau toata ziua noaptea
A1: viata
A1: o doamneeeeeeeeeeeee
A1: doamneeeeeeeeeeeee
Tipu: cee
A1: eh
A1: nimic , doar ca sunt din nou
A1: intelegi tu
T: iar salivezi?
A1: da da
A1: esti asaaaaa ... asa
A1: nu gasesc
A1: eu tre sa ies
A1: te puuuup dulceeee unde vrei tu
T: ok draga uuuuuuu
T: unde vreau eu?



Admiratoare 2: nenea *****,pot sa iau web?
T: poti,,,daca ai kiloti
A2:  am am
A2: sarumana
A2: fute-ma dmneE ce bun poti fii
T: ce?)))
T: ai fantezii cu d zeu?
A2: depinde te simti d zeu?
 T: hmmm
 T: poate
 A2: atunci
 A2: da am
T: interesant


Admiratoarea3: aa gata. erai pe la piata constitutiei
A3: pe acolo
T: aa da e posibil
T: da cu cine naiba eram,
A3: cu unu bun) adica cand v'am vazut cu freza pe amandoi nu stiam la care sa ma uit prima data

Admiratoarea4: ce tentant esti
T: ei nah
T: pe bune?
T: cum asa
A4: pai nuj ca esti
A4: nuj ma excita la nebunie persoanele cu pircing si parulul pe-o parte
A4: deci esti numai bunX:
A4: ce te-as fute odata
 T: lol?
 T: o data doar?
 A4: de mai multe ori
 A4: da pacat ca nu ajung la tine



Admiratoarea5: Hihi ce ti.as face
A5: Esti adorabil
T: ms daca zici tu
A5: Te.as tine numai in puf ,intr.un pat
A5: stf1
A5: da ce faci?ca mam plictisit?
T: vrei smf?
 T: :"))
 A5: Da
 A5: Dak nu vrei,te pot viola
 T: esti sigura?
 T: bine atunci
A5: O sa fiu blanda,nu iti fie frica
A5: Aaa deci vrei?
Au astea niște abordări demne de o curva cu licență și doctorat în blow job.
Și tot băieții sunt așa și pe dincolo.Cum să nu fie așa când există atâtea disperate în România asta... nu ai cum să nu iți bați joc de ele când încep cu „ce te-aș fute” și „ce ți-aș face” și bla bla... să fim seriosi.
    Și să nu mai vorbesc că toate astea se combină cu unu bun, intra în grupul lui și îi cunoaște prietenii și imediat vezi că se despart de tipul ăla să treacă la altul mai bun din grup până ajunge la cel pe care îl consideră ea cel mai "shukar" că poate obține și ea o doză de popularitate.
   Ele nu vor să le atinga tipii, să le atingă pe fund, să se uite la sânii lor, să nu se dea la ele și așa mai departe, dar cănd colo ele își pun poze cu sânii la vedere și fundu care parcă iese afară din imagine.Dacă un băiat le oferă atenție sunt curvari si se dau la ele bla bla , iar dacă nu le oferă atenție sunt gay... TREZIȚI-VĂ LA REALITATE FRAIERELOR.




3 comentarii:

  1. A2: fute-ma dmneE ce bun poti fii 8:56:32 PM

    =))))))
    Dar, pana la urma acum conteaza cum arati doar, asa-i? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Mor de ras:))exista astfel de persoane?Omg:|

    RăspundețiȘtergere