Abonati

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Cartofi scumpi

    Azi am fost să îmi fac pozele de sfârsit de a 12-a ...sfârsit vorba vine, că mai am 5 luni ...deci să revenim.Pozele au fost făcute de DreamStudio(nu vreau să le fac reclama, dar tipii sunt geniali, jur, și înca sunt profund mulțumită că am încheiat contractul cu ei).Ca orice fotograf care se respectă evident că și pozele sunt pe măsura așteptărilor,dar baiul multora e acela că atunci când vine vorba de prelucrarea pozelor, nu se mai știu opri și nici nu mai recunoști persoana din poză. În schimb al DreamStudio pozele arată exact ca în realitate.
     Șiii ca să ajungem la subiectul principal al postului ...când îmi așteptam eu rândul la ședința foto mi-a trecut ața prin minte, cum în ziua de azi toate copilele astea crescute în puf își iau acum Canon de 498558673 lei și fac câte o poza mișcată la un copac că vezi doamne ce talent zace în ele.Și atunci când fac câte o poză reușită la o bancă sau la cojile de semințe aruncate pe jos, mai bagă acolo un verset biblic sau ceva frantuzesc omlette du fromage și gata pe facebuci direct cu enșpemii de taguri că dară să vadă tătă lume ce aparat sexos avem noi de face așe poze.
Mda, pana acum faceai poza cu un cartof nokia acuma ți-ai luat un cartof scump... wow hai să te și aplaud nu vrei?
         Și-apoi asta nu-i destul.Trebuie să își mai facă amu și o poza cu fățău și un duckface acolo


și să bage niște glitter și niște inimioare rozosin și câte un „Cryssu Photography” „bebetzyka art” „poza lui bmw-ika” „le Prunela's  creatione” și sute de emoticoane  ;x;P:X:*$:D:):X:X:P să strice poza că dară nu era chinuită deja destul săraca.


      Și noa mai avem astea șmechere care au Photoshop și își modifică dihai kilogramele, ridurile, își schimbă amu textura feței, o mai blurează oleacă să nu se vadă cearcănele că ne culcăm târziu și bem cafea să stăm treji ziua.Înteleg că îți acoperi coțurile, punctele negre, dar când deja îți schimbi și culoarea feței de zici că vi de pe Pandora mai du-te la mă-ta.Poftim câieva fete care 1 așa arată ele în realitate   2 așa arată ele după o tură de photoshopare până la refuz.

2 comentarii:

  1. Heh, conversatia de ieri despre aparate foto a promtat acest post ^^, cum am zis si acum cateva zile intr-un alt comentariu, you're real si postarile vin din realitatea vazuta obiectiv si asta face diferenta. =D

    A, by the way, cartof scump + sepia 10% + borduri blurred cu marginile progresiv mai intunecate + un qoute scris in italic si orice poza e artistica. La asta s-a redus creativitatea in prezent. I weep for humanity, on a lighter note butterfliiiiiiiiies! ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha,foarte tare metafora cu ,,cartofi scumpi'' :)

    RăspundețiȘtergere