Abonati

marți, 17 ianuarie 2012

Doar TPU

  Mai toate limbricele astea de 11-12 ani încep ele să își manifeste un mare interes pentru sex, masturbare și așa mai departe.Pe astea dacă le întrebi ce e clitorisul o să-ți spună că e un fel de mâncare mexicană, dar știu și ele că dacă îți introduci ceva in gaură te simți bine.Televiziunea crede că dacă pune un cerc cu un 12 15 sau 18 în el copiii n-o să se uite. Dragă televiziune : copiii din ziua de azi nu cunosc numerele (doar dacă vine vorba de  bani).E ciudat cum ăstia știu folosi internetul și ne descriu nouă traumele lor când se masturbeaza cu câte un pix. 
    Mi-a venit să îmi dau un *ultra-mega-high-angle-facepalm*  șiiiii chiar am făcut-o -_- .Îmi și imaginez discursu, daca era însărcinată și avea un copil. copilul:Mami unde e tati?  Melissa : IÎn penar scumpo. Lumea aici ar fi tentată să dea vina pe mama cum că nu vorbește cu copilul și așa mai departe. Tu dacă ai fi părinte ai începe să vorbești cu copilul tău de sex si de-astea de la 12 ani? Eu sincer mi-am jurat de pe-acum că atunci când voi fi mamă voi avea o discuție cu copilul/copiii pe tema asta încă de la 8 ani, ca nu cumva să îmi rămână fetele însărcinate și ele cu solnițele mele din bucătărie sau băieții să îmi folosească CD-urile (cei care s-au uitat la FUR TV știu la ce mă refer).
       Serios acum pe site-ul ăsta "Țoți pentru unu" numa căcaturi de-astea găsesc mai nou.Și evident că acum dintr-odată a devenit la modă să postăm print-uri de pe site pe facebook și să lăsăm comentarii că oare cum ar fi să doară prostia și așa mai departe. Dar farierii sunteți voi , adică pnm mai nou toți trollează așa ca sunt următorii :

     Ăștia, se vede de la o poștă că sunt trolli, dar din câte se pare, îți trebuie o minte strălucită ca să îți dai seama de asta.În schimb fetița asta ,care aparent acum are 13, nu prea cred că are ea o minte de troll.Nu de alta dar i-am găsit facebook-ul și uitați-vă cum arată această mamă pix:




 Diva asta respectă regula No bra January. Și mâncam când m-am uitat la poze... doamne.Mă mir că nu s-a masturbat si cu luciu de buze din ultima poza....Avea un copil roz ca un porcusor.În fine prefer să postez asta cât mai repede să nu trebuiască să mă mai uit mult la experimentu asta îmbrăcat în adidas ....

2 comentarii:

  1. Pai ce sa le faci, intreaga lume este obsedata de sex in secolul 21. Cea mai veche profesie din lume acum este cea dintai resursa utilizata in scopul manipularii sociale.

    Ma rog, opinia mea este ca treaba asta e o problema de crestere si o problema a neimplicarii parintilor (vorba aia: "E usor sa-ti faci plod da` mai greu ii sa-l si cresti" ) a si cat e vorba de mame la pubertate asta e o chestie invatata de la mami din familie, "pentru avere" ca multe si-o trag si raman gravide intentionat ca sa-l dea in judecata pe sarmanul fraier libidinos si-si fac bani din treaba asta "ca doar nu l-oi creste eu la 12 ani, il dau spre adoptie" si se foloseste tactica asta in "lumea civilizata de dincolo de grantia" [halal lume] cu eficienta maxima.

    Ma rog, lumea-i plina de distrusi, toti ne nastem prosti si ignoranti numai ca unii depun efort special sa ramana asa.

    RăspundețiȘtergere