Abonati

luni, 16 ianuarie 2012

Emokizi -_-

   Toți sunt șmecheri acuma toți vor să pară emo.Doar pe facebook câte nu se dau mari emo gata să se sinucidă și își posteaza tăieturile și ștreangu .Frate voi vă dați seama ce rahitici sunteți cu tăieturile voastre cu tot?Apoi vă mirați că lumea își bate joc de voi.De fapt cred că asta e  și intenția voastră să găsiți un motiv să nu vă accepte ceilalți ca apoi să vă puteți plânge de milă.Înțelegeți odata ca NOUĂ NU NE PASĂ.Din partea mea aruncați-vă de la etaju 35467382943265 măcar scăpăm de niște tâmpiți ,dar nu ne umpleți nouă internetul cu prostia voastră... doamne ce copii ratați... încep să se vaite că nu îi lasă mama afară după ora 2 sau că tatăl i-a pus să ducă gunoiu. Băi frate ,trezirea !!!!astea nu sunt chestii de care să te plângi astea sunt chestii de care să se plângă părinții de tine...
     Tot mai mulți mutalăi se sinucid acuma ca să ne demonstreze cât de suferinzi sunt.Treaba lor.Ei stau in casa cu ușă în tavan (AKA coșciug/sicriu) în timp ce noi mâncăm colaci.Cine e fraier aici?
     Chiar eu aveam o prietenă care s-a bagat pe rock și vroia acuma să demostreze cât de hardcore e ea și s-a taiat cu lama după care a fugit la spital ca o proastă că o durea enorm.Ce  dracu?Credea că o sa scuipe pe tăietură și se vindecă instant?Normal că doare imbecilo!!!... și eu râdeam ca proasta când încerca să se spele pe mâini și săpunul îi intra pe sub pansament direct pe rana.Urât din partea mea sa râd la "suferința" ei dar și-a meritat-o.
      Sincer stilul emo e foarte misto,  mie imi place ,dar strict LOOK-ul adică și eu am sute de brățări, sunt îmbracată în negru și am paru :azi roșu ,mâine verde, poimâine cine știe ce culoare.Și ascult și trupe emo...ce e fain, e fain indiferent de gen.
     Mai nou unii sunt așa de fascinati de genul ăsta încât încep să își facă Facebook-uri false pe tema asta.
 
Sau mai văd cocalarele alea care se dau mari emo hardcore.Toate îs KIDDE acuma..
Facebookul e invadat de kidde în căutare de pletoși.Nici nu mă mir că dintr-odata toți s-au tuns.Tu cel care citești și ești rocker gândește-te câți din prietenii tăi nu s-au tuns?Așa-i?Sunt mulți.Și cine e de vină??? Evident kiddele astea care nici nu știu engleza proastele.. Kidda BROCKEN heart ... cum frate să fi așa de proastă încât să nu ști scrie „broken” doamne greu îi cuvântu ăsta.Sau se dau mari rockărițe dar scriu în continuare în stilul lor cocălăreste plin de "sh" "tz" "k" "ejti" "tha" ș.a.m.d.
    Haideți să vă arăt o conversație dintre mine și o pițipoancă de-asta care se crede hardcore ( ea intrase pe mine să mă întrebe dacă ne cunoastem dar înainte de asta mă tot tagase pe pozele ei tâmpite cu monster și flociorele)
   Și evident că acum și manelarii vor mai nou să devina emo să fie și ei la moda dar tot nu renunță la gelul lor, cum altfel să le stea pisicile alea moarte în cap.Și să nu uităm de buzele alea botoxate si țuguiate(duckface)... de unde știu? Păi uitați-vă și voi la imaginile astea :





 Poftim manelarii... ei critica emo pe strada și urla ca disperații EMOO UITE EMOO și acum o iau ei pe arătură...
         Înainte să faceți pe poserii sau pe haterii mai bine căutati si voi pe wikipedia ce inseamna Emo și mai tăceți dracului din gură.






20 de comentarii:

  1. Da , foarte adevarat ^^ , n`ai ce le face , oricat noi vom sari pe ei , ii doare undeva , decii n`are niciun rost . De ... -.-

    RăspundețiȘtergere
  2. Kidda Brocken Heart aia e cu mine in scoala =]]
    tocmai radeam azi de ea ,pentru ca a inceput sa tipe ca ea se taie de placere ,si ca e cu un emokid.(asta in engleza ei de balta)
    Acum nu vreau sa fiu rea,poate doar un pic ,dar este cocalara plus ca se lauda ca si-a tras-o cu toti, ceea ce nu pune nimeni la indoiala. :)
    Dragut blog! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Miru :D eu nu o cunosc si nu cunosc pe nimeni de acolo adica nici nu le am la prieteni dar cand vad ca se dau mari kidde si nu stiu scrie un cuvant simplu atunci clar fac misto de ele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult postarea asta . Si eu am blog . Si te admir pentru ca ai spus direct . NU stai sa mai discuti !:)♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :) am sa intru si eu pe blogul tau sa vad ce e pe-acolo :D

      Ștergere
  5. Ai Respectul Meu! Spui lucrurilor pe nume, si in primul si cel mai important rand: aduci si date reale, pt a dovedi, cand altii doar isi dau cu presupusu si cu falsa inteligenta! BRAVO!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand nu suport ceva o spun direct,asa pe fata :))

      Ștergere
  6. Uite, nu vreau sa par diferit, pt ca nici mie nu imi plac genul de persoane...dar sincer, mie imi pare ca tu ai cam cautat toate profilele astea. Adica, inafara de respectivele persoane care au intrat pe tine, care de fapt doar vroiau niste like-uri (saracele :)) ), cam tu le-ai cautat pe toate. De fapt, pe tine te deranjeaza pentru ca ele exista. De ce? Cu ce iti afecteaza tie viata in asa hal incat sa intorci pe toata lumea impotriva lor cu un blog sau cum s-o numi asta (chiar nu sunt foarte la curent cu chestiile astea, dar blog este,nu?). Ideea e ca iti pierzi timpul incercand sa ne conving si pe noi ce ratati sunt astia. Sunt total de acord si nici mie nu imi plac, dar nu ma iau de ei fara motiv. Daca ei vor sa vorbeasca asa, sa se imbrace asa, sa fie "fake", treaba lor. Cel putin asta e parerea mea. Nu o lua ca pe o insulta, dar cred ca ai exagerat putin. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sti ca pe blog spui ce parere ai tu despre ceva sau ce faci tu sau pnm.. nu conving pe nimeni si nici nu incerc sa conving pe cineva.Imi spun parerea mea despre anumite comportamente ale astora :D

      Ștergere
    2. Pai daca zici tu. Eu doar ziceam ca, in cazul in care nu te distrezi facand asta, ci o faci din ura sau dispret pentru persoanele respective, e o pierdere de timp. Desi trebuie sa recunosc ca sunt oarecum amuzat de unele exemplare, dar tot nu am nimic cu ei, atata timp cat nu ma ataca pe mine, in mod direct.

      Ștergere
    3. Mese... nici eu nu am nimic :)) o fac din amuzament. Blogul asta l-am facut ca sa rad eu si niste prieteni de-ai mei dar vad ca se amuza si altii ... cand am personal ceva cu cineva o spun direct :D

      Ștergere
  7. Îmi place că tu critici alti oameni spunând că nu ştiu să vorbească engleza, dar tu te încurci în limba română.

    acuma -> acum
    săpunu -> săpunul
    Așai -> aşa-i
    să fi -> să fii
    să nu ști -> să nu ştii

    Încearcă să-ţi reciteşti textul după ce îl scrii, poate îţi mai corectezi din greşelile gramaticale şi ortografice. Poţi umbla eventual şi la alinierea în pagină, nişte virgule nu ar strica dacă le-ai pune la locurile lor. Conţinutul, în rest, e destul de bun.

    Nu lua comentariul ăsta ca pe o critică, ia-l ca pe un sfat. Continuă să scrii, asta-i bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu il iau ca pe o critica... nici nu am recitit textele sa vad daca sunt greseli :D

      Ștergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Postare dupa postare intru pe blogul tau asteptandu-ma sa gasesc zvancetele nemultumirii adolescentine in forma ei standard [ cu argumente fara fond ] iar astazi pentru a treia oara sunt placut surpins de continutul sau pe care il gasesc amuzant si demn de postare [ adica frate unii au blog numai de florile marului, sunt oameni care chiar simt nevoia sa ne spuna despre liposuctia unchiului postasului din vecini... ].

    You might have stumbled upon something here... Ma rog, nu-i de parca prostia omeneasca ar fi in vreun fel epuizabila, mai ales in Romania, dar o prezinti delicios in forma ei cruda and I'd like to thank you for the laughs :].

    Ah, de asemenea e interesant faptul ca tu chiar ai tangente cu sus mentionatii imbecili. You know the saying "be real" and you've nailed it with visual evidence.

    Merci dinou pentru zambete, strong chicks are always awesome. So are acorns, cereal and Def Leppard but I've said too much already.

    -Erik

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam de asta am facut eu blogul pentru a amuza oamenii... daca am greseli gramaticale mi le asum, daca am jignit pe cineva imi cer scuze.Dar scriu primele lucruri care imi vin in minte cu sens sau fara sens si imi place sa ma leg de orice, mi se pare amuzant, plus ca si lumea se leaga de mine din orice nimic deci am si eu voie.... daaar eu o fac intr-o maniera amuzant, sau macar incerc.Nu jignesc pe nimeni personal exceptand conversatiile de pe facebook care oricum nu au cum sa le vada ca ii am la block, iar cine se simte se simte!

      Ștergere
  10. AVIZ Moderatorului: Afland ca o poza ce-mi apartine e postata pe blogul tau intr-un mod abuziv,iau masuri! Poza ai descarcat-o de pe un site www.facebou.ro. Poza tipului cu dosar,imbracat in alb cu ochelari,acel tip sunt eu. Rog in mod expres ca poza sa fie stearsa,vrei argumente? alexanderchristianfenty pe yahoo,Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ba!Eu urasc manelele!
    Dar ascult rock!Asta inseamna k eu sunt Emo?Pai......ce dracu'!

    RăspundețiȘtergere