Abonati

miercuri, 18 ianuarie 2012

Fan/Dușman nici ea nu știe

   Deci fiți atenți!Este tipa asta Magdalena care la începutul anului 2011 a dat și ea de messenger.Și ce a făcut.A găsit id-ul meu pe undeva și a început să converseze cu mine... mrg să abereze mai bine zis.După două conversații a început să mă enerveze, așa că i-am dat ignore.Și ce a facut micuța?Și-a făcut alte 6 id-uri (nu glumesc.Chiar 6) Fiindcă nu știam că e ea, normal că dădeam accept până când, dupa 4 cuvinte scoase eram ceva gen : "mda e rahitica aia de 10 ani, IGNORE".La un moment dat s-a calmat. Au fost 4 luni de liniște.Până cââââând m-a gasit pe facebook. Nu știu în ce bază de date a intrat ea , o fi având ceva bunică la FBI , dar m-a găsit cu toate că nu aveam nici un mutual friend....
     Și atunci a începu discuția pe chat.






     Deci din discuție se vede claaar că mai mult de 10 nu are chiar dacă ea pretinde la poze ca are 17.
    Stai putin O_O mi-a spus cumva „pisicuta”???Asta pe lânga faptul că repetă doar înjurăturile care i le adresam eu.Cred că nici ea nu știe dacă mă urăște sau mă venerează.... să nu mai pomenesc de faptul că și-a pus poza de profil cu mine.Iar în albumul "Fotografii de perete" mi-a băgat o descriere în care cică eu sunt cea mai fraiera fată DUPE pământ b-).A început să comenteze la pozele mele "ce urata esti""parca esti moartea" ,iar când vedea că se mai bagă prietenii mei să facă mișto de ea , următorul comentariu pe care îl lăsa era "esti foarte frumoasa".Dar comentariile cu urâtă cred că sunt așa din reflex , nu de alta dar a zis că sunt urâtă chiar și la o poza unde apărea un animal de pluș...

   Și ca să fie tacâmul complet și-a mai pus și stare cu mine că o deranjeaza pe ea că nu îmi pun numele real...

Ea care a avut numele următoare:
1Magdalena Butroi (ăsta e normal)
2 Magda Talentata
3 Magdalena Generoasa Burtoi
4 Magdalena Euro Dolari (cocalarismul ăsta)
    Dupa ce că în conversație i-am spus să nu mă mai tagheze în poze pentru că urăsc asta ea ce a facut? a postat poza asta: (poftim cultură)


 Și acum câteva zile a intrat pe mine să îmi spună că și-a băgat poze cu ea și să merg să le văd.Evident că am mers că doar vroiam să văd cu cine îmi pierd eu 10 minute pe zi (nu vreau să îi dau block, nu de alta dar trebuie să recunoașteți că e amuzant să ÎNCERCI să porți o discuție cu ea.Șiiiii când am vazut poza asta primul lucru care mi-a venit în minte era "Sindromul Down"
Cam atât pentru astăzi ... see you tomorrow

11 comentarii:

  1. LoL foarte interesant :) Chiar exista asa ceva ?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Exista frate exista :)) si sunt cu sutele pe profilul meu

    RăspundețiȘtergere
  3. PLICTISEALA ! Asa se numeste. :) Poate acum ca a inceput scoala , scapi de ei >.<

    RăspundețiȘtergere
  4. E clasa a 4-a=))) are 5/4 ore de scoala pe zi

    RăspundețiȘtergere
  5. Fu[c]k , pe bune ti-am vazut si eu profilul de Facebook , ce trebuia sa fac ? Sa ma iau de numele tau ? Sa caut cu lupa vreun RID , omg. Da-i in plm ... ma bucur ca nu esti printre persoanele care ii ignora si o arzi pe bune :-bd

    RăspundețiȘtergere
  6. Good job, fata asta chiar a trebuit "arsa" in felul asta, speram ca citeste si se corecteaza desi dupa vocabularul ei absent si gramatica m-ar mira daca ar stii sa citeasca ceva fara pula/pizda/"mata" la fiecare al III-lea cuvant.

    Eu nu inteleg ce fel de parinte i-a dat o astfel de educatie plodului sau incat la 10 ani sa prefere sa stea pe facebook sa se dea "inteligenta" pe langa oameni mai in varsta ca ea decat sa mearga afara cu prietenii la joaca [sau ma rog, la lins parapetul si sa urineze in strada sau ce dracu fac pruncii cocalarilor in programul lor diurn]

    Incearca sa o faci cumva sa participe la o conversatie inteligenta, ar fi interesant sa-i cerem opinia despre compozitiile lui Gershwin si sa spuna: "Nu-mi plac parfumurile astea frantuzesti" :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. comentariul tau a fost genial :)) trebuie sa mai astept 6 ani ca sa port o conversatie normala cu ea...

      Ștergere
  7. Eu sunt foarte confuz :)), daca parintii acestora sunt inapti in cresterea copiiilor si nu le dau pic de cultura din asta deducem logic ca nici ei n-or avea nustiu ce bagaj de cunostinte, pe mine ma ustura intrebarea... do these people fuck? :)) Are they capable of the act of reproduction and if so how?
    Ca daca esti asa de prost sa nu stii partile componente ale "gaurii" atunci surely they must be having a hard time finding it in the first place.

    Teoria mea este ca astia se reproduc prin mitoza, se acumuleaza prostia de-a lungul timpului si ajunge la critical mass, moment in care "organismul" se divide si prin magia neagra a muzicii lui Guta [da, respectul elementar cere sa-i scriu numele cu majuscula desi nu merita] rezultatul intinereste si au loc mutatii care sa includa si genele "partenerului" [ca sa fim sinceri oamenii astia au mentalitate de caverna] ca doar prostul nu-i prost destul daca nu contribuie si un altul.

    Destul pentru diseara, am aburit destul blogul tau, poate ar trebui sa-mi fac si eu unul cu teorii tampite xD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti faci eu vreau sa fiu primul abonat b-)

      Ștergere