Abonati

joi, 19 ianuarie 2012

Generația mozolului

 Intru într-o zi pe facebook să văd ce mai face lumea și să văd cam câți stalkeri mai am și văd pe news feed cum că mai mulți prieteni de-ai mei au comentat la o poză postată de Tasi și mai avea și multe likeuri poza aia așa că am intrat să văd ce e ....
  ...și primu lucru pe care l-am făcut a fost să dau cu capul de birou.SERIOS?!?! asta e generația care ne va scoate din criză și din mocirlă?
     Mare poate fi dragostea asta.Oarecum îi înțeleg...gen : uitați-vă și voi cum arată ăștia.Toți copiii de clasa a 2-a au acum iubit/ă, dar nu cred că cineva se uita și la ei și noa cum pubertatea a venit la ei mai devreme trebuie să scape cumva de hormonii ăștia așa că s-au găsit unul pe celălalt.Sincer dacă nu spunea el "draga" credeam că e ceva cuplu de gay ... nici acum nu îmi vine a crede că e fată.Cine știe cât de perfecți se văd ei prin lentilele alea.Îmi place că ea nu îl întreabă dacă vrea să se mozolească ci afirmă asta.Și îmi place cu câtă pasiune spune el DA.Știe și el că alte mozoale nu mai primește în următorii 30 de ani.Fata cred că e pe interes, pun pariu că primește zilnic creioane colorate și radiere de la el și poate și stickere cu Hannah Montana.
    Sincer mă cam îngrijorează viitorul :
 +
 =

  Prea mult televizor strică, atunci când vine vorba de copiii ăstia.Nu m-ar mira să fie și copila asta ceva nimfomană care se masturbează cu stilouri și pensule...
    Pe bune acum, ăstia trebuie ținuți într-o cușcă fără TV sau internet....

6 comentarii:

  1. La postarea asta chiar nu stiu ce comentariu sa-ti las >_<, poate doar sa ma leg de pubertatea lor unpic: la varsta lor inca nu e in efect si corpul uman e mai mult sau mai putin androgin dar genele proaste se vad de la un kilometru si un scuipat distanta ca pana si la cei mai ghinionisti oameni iti poti da seama care-i sexul aferent. :))

    A, si in legatura cu rezultatul "combinarii", eu nu stiu cat te-ai gandit tu si cum te-ai gandit ca ar iesi, dar din punct de vedere genetic s-ar putea sa nu fii foarte departe de adevar, ADICA LOOK AT THEM FOR FUCKS SAKE, Ghita Spaclu viitor cocalar b0$$ de b0$$ with his ever popular toilet haircut + ceva ce nu pot descrie decat prin faptul ca seama cu Udrea varianta liliputan...

    Cat despre dragoste... habar n-au unii ce-i aia si cum arata, la varsta noastra si chiar mai incolo, ca doar primordialitate are "Oaaaai e asa bunok!!" si "Ba frate.. ce tzatze pe pizda asta O_O"

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-i mocirlă că avem şosele.=))

    RăspundețiȘtergere