Abonati

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Rasism să fie

 Știți ce nație urăsc eu foarte foarte foarte muuult? ... da și țiganii ,dar nu despre ei e vorba .. nu ați ghicit nici acum? Ok atunci vă spun eu MUSULMANII (mă rog e mai mult un cult nu o nație , dar ma rog înțelegeți voi)
    Frateee ăștia sunt disperați după europence și în special românce.Sincer îi înteleg (oarecum), adică în cultul ăsta al lor femeile ies afara cu plapuma pe cap , iar româncele noastre până și iarna ies afara în fustă mini și niște ciorapi cu chilot pe care nu îi observi decât dacă îți spun ele.Eh nu putem fi frumoasele Europei dacă nu ne arătăm valoarea ..pardon rozeta (știți voi la ce ma refer). În fine despre româncele noastre o să discut altă dată nu acum. Deci ce am eu de fapt cu musulmanii? Păi e simplu de fiecare dată când intru pe Facebook nu există să nu intre un arab idiot pe mine să îmi spună cât de mult mă iubește cu ajutorul google translate-ului care e cam varză la traducerea limbii lor și să îmi spună cât de sexy sunt și cât de mult mi-ar trage-o ... doamne ce oamenii disperați... Mereu credeam că în loc de Arabia Saudită ar trebui să se numească Lăbaria Saudită.
   Credeți că exagerez? Haideți atunci să vă arăt niște comentarii primite de la „prietenul meu Simo Raji” un personaj de legendă pe profilul meu și de care eu și prietenii mei ne-am amuzat vreo 2 luni jumate.
  Tipul ăsta e un stalker renumit de al meu și ce să spun, mă iubește intens văd.(A da, știu că am scris acolo în comentariu „francez futut in debla” păi când a intrat prima dată pe mine scria în franceză și noa înțelegeți voi.Asta până am zis să intru pe profilul lui să văd cine e) A început apoi să îmi trimită mesaje să fim din nou prieteni când i-am dat unfriend.
Și să nu uitam de conversația în care se pare că mă cerea în căsătorie.Nu prea ințeleg logica lui.
Acum înțelegeți și voi de ce mi se pare că sunt o nație de retarzi. 
Cam atat pentru azi.Am sa revin

5 comentarii:

  1. o doamne dumnezeule =]]]] cat am putut sa rad la postu asta xD decii asa mi se intampla si mie dar am renuntat sa le mai accept cererile...parca ii mai bine :-j...oricum cel mia ciudat e atunci cand nu aveti nici un prieten comun..stau si ma intreb ''cum dracu mo gasit asta?!'' :| =]]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mi-am pus facebooku pe privat ca am un facebook mai diferit sti si oricum am 5000 de prieteni :)) deci ma gasesc astia usor

      Ștergere
  2. Nu stiu ce sa zic... :)) felicitarile mele pentru asa un post, chiar m-a amuzat

    RăspundețiȘtergere