Abonati

duminică, 22 ianuarie 2012

Verigile lipsă ale evoluției (part 1/4)

   Cu toții ne intrebăm care sunt verigile lipsă ale teoriei lui Darwin și în vizitele mele pe anumite site-uri (cocalari.ro  facebook 9GAG) cred că le-am gasit.Și din păcate toate sunt femei...
    Prima noastră candidată este:

    Nu știu de ce, dar când am dat peste imaginea asta mi-a venit în minte o bucată de slănină.
    Asta categoric e sexy-bestia din Carpați.Are ea privirea aia senzuală cu care dă pe spate orice bărbat, iar pe femei le intimidează.Și îmi pare mie sau se ține cumva de cap ca nu cumva să cadă pe jos din cauza greutății?Mă mir că își poate ține drept bolovanu ăla pe gât...
    Evident punctul de referință al pozei este tandrețea cu care își ține sânul ăla care îi curge printre degete că doar așa mai atrage ea privirile... printre altele observ și că nu poartă nici sutien(doar i se vede dihai sfârcu) dar daca stau să mă gândesc: unde mama naibii ar putea găsii ea un sutien de mărimea asta?
     Cred că ea e motivul creșterii nivelului oceanelor.Vă dați seama cum e să intre asta în mare?Când a sărit ea bomba s-a format Groapa Marianelor. Serios, când vedeți bestia că se apropie de apă fugiți până mai puteți.
    Mai are și buricul ăla (în care nenea Gheorghe își poate parca tiru) pe afara că doar îi mai oferă o extra doză de senzualitate...Zici că e o gaură neagră.
      Mai departe avem propriul ei comentariu (că nu știe pune descriere la poză, trebuie să își mai facă ea niște comentarii) în care spune că poza e făcută când era mai tânără.... POFTIM?!?!? așa arăta ea când era tânără?Pun pariu că în momentul de față e atât de suplă încât poate opri meteoritul Peekskill cu mâinile goale după care îl poate băga în buric.
Mi-am cam făcut eu o imagine cum ar putea arăta ea în momentul de față tot într-o ipostaza senzuala... și am ajuns la asta
sau asta
 Deci dragi părinți... când nu știți cum să vă convingeți copiii să nu mai mănânce la Mc arătați-le pozele astea.Sigur vor da rezultate.

Un comentariu:

  1. Pruncii is plictisiti si din pacate mami si tati in loc sa-i invete sa citeasca o carte nu-i supravegheaza si lemurii astia sapa cu lopata in frigider ca doar daca n-am ce face bag in mine mancare cum bag bani in banca sa pot cumpara pantofii lu` Udrea.

    Dar la urma urmei sunt si astia buni la ceva, cresc densitatea planetei si macar avem orbita stabila in jurul soarelui :))

    RăspundețiȘtergere