Abonati

luni, 23 ianuarie 2012

Verigile lipsă ale evoluției(part 2/4)

Așa cum spuneam și ieri, lista continuă cu cea de-a doua creatură.
Doar atât am de zis. Populația se plânge că defrișăm pădurile lumii...din câte văd eu, fata asta deține propria pădure tropicală și nu m-ar mira să trăiască și ceva triburi de căpușe canibale pe-acolo.Vă dati seama că dacă ne uităm cu microscopul o să găsim 50 de specii noi de viețuitoare... mrg ar trebui să fim foarte rapizi înainte să se spargă lentilele microscopului.

Cât de greu poate fi să îți cumperi un asemenea aparat?? 
Că văd că acolo în fundal are un Pc cu ecran spart.










     Nici nu vreau să îmi imaginez ce aromă de parfum Le Neepilé lasă în urma ei pe stradă... poate de-aia populația lumii începe să scadă.Din câte am văzut , multe femei încearcă să o copieze ... dar nu vor ajunge niciodata la performanța lui Stufy(nu știu dacă o cheamă așa, dar numele i se potrivește)
 Nici sutienul nu stă bine pe ea, că doar s-a încrețit de la miros.Pe bune că stă strâmb.
    Mai scoate și limbocul ăla pe-afara să își lingă sosul rămas în colțul gurii de la proaspăt îngurgitata porție de ficat cu ceapă.Ce-ar mai vrea ea înca o porție, dar din păcate a mâncat direct din laboș așa că nu mai este.
      Când am vazut prima data poza, am crezut că are freză rasta dar abia apoi am văzut că lipsa unui spălat pe cap e cauza.Pun pariu că nu e prins cu elastic, ci e lipit acolo cu excremente de purice....ca veni vorba de purici... ăla de sub urechea ei e un purice albastru?? Așa rău o duce săracu de are și el nevoie de spitalizare urgentă?O fi evadat din pădurea tropicală și încă a rămas cu sechele...
  

4 comentarii:

  1. =)) ai foarte mare dreptate:)) unele persoane chiar nu realizeaza... :)):)) dragutz articol :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ţuce-le mama de maimuţele frumoase ce sunt ele!

    RăspundețiȘtergere
  3. IOTE SI PE
    MISTER FLOC
    =)))))))))))))))))
    PADURE TROPICALA CU ANIMALUTE SALBATICE

    RăspundețiȘtergere