Abonati

joi, 23 februarie 2012

Diacritice de cocalari

 Toți greșim când scriem.Ba uităm o virgulă (asta dacă le pune cineva), ba mai mâncăm câte o literă sau chiar o silabă, ba ne e lene să punem o cratima,iar de diacritice nu are rost să pomenesc, să fim serioși, câți dintre noi scriu pe net ( în special mess, facebook, twitter sau oriunde poți lăsa un comentariu) cu diacritice.Alea sunt pentru școală. Daaaaar, sunt niște persoane -care au primit denumirea de cocalari/căcălari- ce au descoperit un nou dialect. Nu ma refer special la k/sh/tz că dacă ne uităm în trecutul nostru, majoritatea am scris așa la un moment dat, pentru o scurtă perioada de timp. Mă refer la cei care au prescurtat cuvintele sau le scriu în așa fel încât te intrebi cu care femeie de servici au făcut limba română.
   Un prieten mi-a arătat niște printuri cu niște statusuri ale unei fete la care nu m-am putut abține să nu-mi aplic un facepalm.

   Iubirea e mare.Cât caz face pentru 3 săptămâni.În fine, nu asta e ideea. Ideea e că de la "mi-e dor de tine" s-a ajuns la "me dol de uh"  mă întreb cum spun ăștia la "mi-e  foame"... "me matzeee grrrr"
    Și de ce Sf Ijvön folosesc atâtea :x:X:X:X:x:x:x :o3 <3<3<3<3<3<3<3 :(( :-<:-< .... 

  Aici e manifestarea la o lună. Aici nu îl mai iubește așa mooooooooolt ci doar moooolt. Afecțiune scăzută. Și din câte cred eu, era noapte și și-a scăpat căpățâna pe tastele K, X și A. Are un cap mare, că A e destul de departe de K.
     Și a cam failat și la emoticoane. Nu s-au sincronizat „:” cu „X”.










Asta e alta. Un mesaj foarte încurajator de altfel pentru "iubithul" ei. Și eu yubesk Finetti dar l-aș lăsa pentru Nutella.












Am mai dat și pe facebook peste niște conversații interesante, scrise într-un dialect pierdut de niște adepte ale curentului dildo pufos.


























 
































 
























Comentariul ăsta rupe tot. I-a căzut capul pe E și A ce să-i faci.Mai sus mai lăsa-se un comentariu , dar prostia fiind în floare a uitat să sesizeze atunci că apare un tip străin în poză așa că întreabă acum de el.





Deci să înțeleg că asta e verișoara Mădălinei și iubitul ei e fratele Mădălinei. Asta nu înseamnă că ea cu el sunt veri.(mrg la cum arată nu cred că cineva în afara familiei o iubește... o să v-o arăt în următoarea postare)


Pe bune bă, uite ce nume au ăștia Lissa Dolche, Lzk BeYii , AnytSsa Frm, Dyva de Cyocolata, Alyna Bbytsa, Kiooko Delisse. Ok, nici eu nu am numele meu adevărat pe facebook, dar am două din poreclele mele în loc. Nu știu cine o strigă pe aia pe strada Lzk.
    Aviz căcălarii, încercați și voi să scrieți ca oamenii și nu folosiți dialecte antice pe care doar voi să le înțelegeți.Vă mulțumim anticipat (:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu