Abonati

sâmbătă, 4 februarie 2012

Limbrici cu cur sexos

  Primi-i de la o tipă un link cu material pentru o postare nouă cică... așa cum a zis ea"bă fi atentă, înca o proastă pentru blogul tău" [în ultimul timp primesc des link-uri de-astea (thanks a lot guys (: )] și când deschid ce văd ...numa poze cu curururi... nuuu, nu poze de pe net, ci una care e așa de fascinată de celulita de pe curu ei încât are peste 20 de poze cu el... că poate poate îi vin unui pervers ceva idei și știm ca pițelor le plaaaac perverșii. Deci pozele sunt urmatoarele
apo atâta KARAKTER are tipa asta că mă sperie... amu îi bebelusha mea amu îi iubitzika mea ...fuck sunt derutată...
   Da are niște șunculițe deasupra elasticului de la panaloni că de vine foametea, din ea hrănim toată populația Germaniei. Observ că majoritatea pozelor ei sunt făcute în ..natură... hmm mă întreb cum plătește ea fotograful că nu prea observ buzunare cu posibil monetar înăuntru.
     Din spate hai că poți spune că arată acceptabil .Repet ACCEPTABIL că pițicoșenia nu se iartă ușor și ce face Skittles în cazu ăsta: mai dă un browse să găsească o poză cu fața respectivei și dă peste ASTA
Zici că e baba Ganush aia din Drag me to hell sau bătrâna care îl posedă la sfârșit pe tipul ăla din Insidious , mrg seamănă cu toate bătrânele din categoria horror.
    Cum își trage ea câte o poza pe betoanele României. Și cu cât patos se uită laaaa ....mai bine nu dau cu presupusu.
   


Bă deci mai caut eu p-acolo si găsesc niste texte demne de fiica lui William Shakespeare ...pardon Florin Ciolan.  :-** înseamnă ca are două guri? Ce dublu BJ poate oferi ea... hopa are și un :-*** noa baieți nu vă înghesuiți... cu toții veți avea parte de miss karakter asta.
 Cea mai amuzantă mi s-a părut poza făcută în oglinda magazinului.
  Îmi și imaginez vânzăoarea „Nu din nou ffs”
   Sau mamele ” Vezi puiule cum vei ajunge dacă nu îți mănânci legumele??”
     UNDE-I BLIȚU CARE ACOPERĂ FAȚA ÎN OGLINDĂ CÂND AI NEVOIE DE EL????









                          (mulțumiri aduse lui Boroș Denisa pentru material)

2 comentarii: