Abonati

sâmbătă, 25 februarie 2012

Postare scurtă.oOoOo

O mai țineti minte pe tipa care a fkt 3 săptămâni și își yubeste moooooolt feblețea?
    Pentru cei noi pe blog despre ea e vorba:
  
 

Acum vă amintiți de ea? Bun. Deci ideea e că am primit un nou print cu cel mai recent status al ei.

 Of ,of. Se pare că iubirea a dispărut. Și tocmai au FKT 3 FUCKING SĂPTĂMÂNI.De ce e așa crudă lumea.
    Și care îmi explică și mie ce înseamnă "Ery traiam dor pentru tine akm nu mai am pentru cine" în special partea cu Ery traiam dor. Cum iștenem vine asta?
S-a despărțit pe ceva melodie de la Bieber. Baby Baby Baby oooOooooO.
 Păi la cum arată domnișoara nu mă miră.

 Nu sunt sigură dacă vorbea la telefon sau avea un orgasm.











Aici putem vedea contrastul între frumusețea și vitalitatea păunului de pe carpeta sau ce o fi aia și  cioara din stânga.
    Nani nani puiu mamii.

3 comentarii:

  1. E o proasta n-ai ce zice...Skittles noi fanii tai vrem mai multe postari si mai interesante:)...E bestial blogul tau,tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaa...am uitat sa adaug muzica e super;)

    RăspundețiȘtergere