Abonati

vineri, 3 februarie 2012

Vin vremuri câcăcioase

   Am văzut o grămadă de chestii în magazin:
  • -oameni care se bat
  • -oameni care cad cu caruțu peste rafturi
  • -oameni care vomită
  • -oameni care lesină
  • -oameni care vorbesc cu Iisus
  • -oameni care își plimbă salata în lesa
dar niciodată nu am văzut femei atât de ....(nici nu găsesc un cuvânt potrivit)... ca să facă așa ceva într-un magazin.

Și nu e orice magazin.E un supermarket ultra-hiper-mega plin de camere de supraveghere. 
Norocu ei că nu era nimeni prin preajmă.I-aș da un leu să facă asta în apropierea Crăciunului.
Nici nu vreau să mă gândesc la expresia femeii de servici când a văzut că trebuie să curete dihai fecala de crocodil.Sper măcar că ăla era raionul cu detergenți.Că dacă ar fi raionul cu cărnuri așa s-ar împuți toate dar daca sunt detergenți se completează mirosurile. 
    OAI BA!! Să fi fost raionu cu dulciuri și să treacă unu de 2 ani pe-acolo și să fugă apoi dupa la mă-sa "uteee mamaaa cioco glatis pe zoos" (ai die capu` meu epic ar fi)
    Da cred că a venit cu gându ăsta de-acasă nu degeaba și-a luat pantagaci negri.Ce s-a gândit ea."Mă cac pe mazazinu vostru că nu dați țigări pe bonuri de masă!!"  
    Și ce e mai epic e că nici nu s-a sters, deci o și văd pe drumu spre casă: 
  Știu că vin vremuri câcăcioase dar totuși femeie ai și tu puțin control.Bine că nu te caci în primaria din orașul tău că dară te caci și pe aia că îți pretind taxe și impozite.Până și pisicile merg la lădița cu nisip și-și acoperă treburile da noa e prea mainstream să te caci în budă.Trebe să fi rebel/ă și să îți dai drumu pe traseu.Bine ca nu a avut diaree ca și tipu ăsta
 că așa se făcea magazinul ăla dihai mlaștina plină de brotacei. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu