Abonati

miercuri, 7 martie 2012

10100011110101010

  VIRUȘI ... cu toții îi cunoaștem... de la virușii gen trojan care fac sex neprotejat cu pc-ul nostru și fac mulți pui, până la cei enervanți de pe facebook cu "WoW you won`t believe it, miley cyrus is a banana" și un link cu un video-virus, pe care toți începătorii în ale facebook-ului intra că poate poate Miley s-a transformat în kiwi.
    Daaar cei mai amuzanți mi se par cei de pe mess care vorbesc singuri dacă scri un simplu punct, iar atunci când spui cuvântul "virus" sar ca arsi ...  nu ați înteles nimic nu? Bun o să vă arăt despre ce e vorba.
     Cred că nu e nevoie să vă spun că azi am avut de-a face cu un virus de-ăsta.

    Deci așa cum spune Cătă (aka Condoroș, aka plăcințică) tocmai am fost apostată de o adunătură de 10010101100111010. Are tendințe de cocalară dacă stau să mă uit bine. Virușii ar trebui să citească puțin dicționarul limbii engleze. Serios, scârțâie la capitolul ăsta. 
    Și eu făcând parte din generația asta tristă i-am răspuns.

Un comentariu:

  1. am fost si eu apostata:))inteleg cum e:))avea si fantezii vriusul meu:)))

    RăspundețiȘtergere