Abonati

duminică, 4 martie 2012

Cartof

    Nu-i așa că pe toți vă enervează când cineva vă află id-ul de nu știu unde și vă bagă în listă fără să se prezinte măcar? Sau și mai nașpa, să îl/o întrebi cine e și să iți întoarcă întrebarea fără măcar să îți răspundă mai întâi. Și să te mai și ia cu "Tu m-ai bagat nu eu" când voi ați văzut clar requestu de la persoana respectivă.
    ...
    Mda așa credeam și eu.
    Ieri, văd că mă bagă unu cu un nume dubios, nume de-ala de cocalar născut dintr-o mama cartof și tata morcov, care intră și iese și intră și iese și nu spune un cuvânt.
     Intru pe el, îl intreb cine e la care răspunsul vine dupa ce deja îi zisesem deja "hai pa" cica "ia zi cine ejti>?" După ce că nu îmi răspunde, mai are și tupeu să îmi vorbească pe limba lui.
      M-am enervat și am zis că hai să fac pe proasta până îmi dă ignore și am cam reușit... păcat însă că nu apucase să îmi răspundă la ultima întrebare..... știți ce, mai bine vă arăt direct conversația.
      Nu stiu bă, dați-vă și voi cu părerea.
     După cum vorbește cred că arată cam așa:
Sau așa

3 comentarii:

  1. =)) exemplare esuate pe plantea pamant...;)) si eu prindeam intr-o perioada deastia...well, macar ai scapat de faza in care vrea sa iti dea webu' sa iti arate cum se masturbeaza..:-J deci e ok...:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cati idioti pe lumea asta! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. oh god, multi retarzi in lumea asta :))

    RăspundețiȘtergere