Abonati

duminică, 11 martie 2012

L-am găsit pe ME GUSTA.

    De obicei în societate fiecare urăște ori cocalarii, ori emo, ori homosexualii. Eu cu emo nu prea am nimic(aproape) că oricum mor tineri și nu trebuie suportați prea mult, cu homosexualii(aici mă refer la bărbați) nu am nimic atâta timp cât nu își dezvoltă sentimente pentru prietenul meu, în schimb am cu cocalarii mai mult decâ aș putea exprima.
    Și mă intrebam... oare cum ar fi să fi de toate, adică și cocalar și emo și să fi și gay.
    Nu a trecut mult că... am găsit niște creaturi care se potrivesc perfect cu imaginea pe care mi-am făcut-o.
    Cred că era ceva gay fest.
  Uite mă ce mutră de rape-face are ultimu, îi place lui să fie înconjurat de băieții aia.
  Al treilea dacă nu ar avea cornu ăla de inorog în vârfu capului și ar fuma țigări normale nu SLIM ar părea oarecum normal.
  Al doilea scoate limba și se uită așa pentru a camufla mâna lui dubios de aproape de bonerul primului tip.(sincer moaca lui îmi amintește de un amic de-al meu, care atunci când se dădea o fată la el făcea fix ca o pisică atunci când vede un câine și mârâia ca una KSSS KSSS KSSSSSSS)
   Primul,  pe lângă faptul că nu are pantaloni și are un boner... fața lui îmi amintește de...
  




 Stați că nu e tot... petrecerea de-abia a început.... în prima poză nici nu dau semnale că ar fi foarte gay, dar bj-urile și surprise but sex-urile abia la sfârșit vin.


   Și uite-l și pe tipul care îi așteaptă acasă.
   Încă mă întreb cum de sunt acceptați oamenii ăștia în societate. Poate lor le face plăcere când toți se feresc de ei și așa mai departe. Când ști ca ai devieri de comportament, nu pune pozele când îți făceai de cap cu "femeia" ta peste tot pe internet, că s-ar putea să dea niște copii mici peste ele și nu am vrea sa nu mai doarmă noaptea...

2 comentarii: