Abonati

sâmbătă, 10 martie 2012

Regina pirandelor

  Mai demult am dat peste tipa asta, care pur și simplu nu aveam cum să o ignor. Nu doar din cauza numelui și a pozelor ci și a felul cum scriu ea și pirandele ei.
    Aproape în toate pozele are obsesia de a-și arăta șunculița de pe șolduri.




     Pe bune ca e obsedată să prindă de șuncile alea.
   Măcar dacă vine foametea știm pe cine mâncăm prima.
   În a doua poză cred că se holba la un coș.
    Mă întreb ce casă o fi având piranda asta de are nevoie de ochelari de soare.Casă fără acoperiș sau cum?
  





 Și ca să se respecte trebuie musai și un duck face nu?












 Și totuși piranda își găsi un boschetar care să îi admire șunculița în toată splendoarea ei.

   Mie mi se pare că locul unde își fac ăștia 2 poze se potrivește numa bine cu....uhm... naționalitatea lor.
Am pomenit mai devreme de comentarii (am mai postat odata un print cu comentarii de pe profilul ei)...
 Am comentat odata la o poza de-a ei și evident ea fiind regina pirandelor s-au bagat toate bazatele pentru ea și replicile lor arata cam așa...

  Cam așa vorbesc ele între ele. Cum am mai spus acum câteva săptămâni ... un dialect atât de vechi încât doar ele îl înțeleg. Și da, au șters câteva comentarii ca de exemplu primul comentariu al lui Hikaru...

     Piranda ca piranda, dar mai este una care îi calcă pe urme și în curând o să fie o rivalitate pentru tron între ele două.









    Asta e un fel de prințesa de Dacfeis. Cel mai trist e că ea se crede bună...  Are și fundu ăla atât de sexy ...
   Săraca ... „Nu my la misto i-a vorbit :((!” tot respectu meu pentru că știe ce e aia cratimă.
De câte ori ma uit la poza asta am impresia că mă uit la vrăjitoarea aia din Albă ca Zăpada când îi bagă acel rape face în timp ce mușca mărul.














Astea sunt pozele care ies puțin în evidență, cum îmi era foarte lene să salvez mai multe poze am dat pur și simplu un print la album.

  Pe pagina ei de facebook sunt mai multe duck-face-uri decât într-o rezervație de rațe.

5 comentarii:

  1. =)))
    doamne fereste..
    Imi place blogul tau, ma face sa rad :))
    (l-am gasit pe blogul lui http://supereroul.com/tag/super/)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :)) pirandele vor prelua controlul universului

    RăspundețiȘtergere
  3. 1.vai si amar pentru stupiditatea intelectuala a printesei duckati ..
    2.bravo pentru blog Roxi! acum a fost prima data cand m-am uitat dar bravo! =]
    3.....3............3.am un scarpinici in talpa dreapta... trist..

    RăspundețiȘtergere
  4. esti geniala:))))) nu am mai rad demult asa bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe prima "piranda" o cheama Mari , sau ceva.. =)) A fost cu mine in scoala. o.o Ea si cu una..Sheherezada Queen =))))))))

    RăspundețiȘtergere