Abonati

duminică, 18 martie 2012

Românii au ... milă

   Cred că cea mai cunoscută emisiune a momentului e Românii au Talent.
   Și cu toate că lumea mă ia la rost că pe facebook și pe blog îmi bat joc de alții și așa pun pariu că toți ABSOLUT TOȚI vă uitați doar ca să râdeți de bătrânele care dansează și cei care cred că au voce, dar sunt al dracului de afoni. Da mrg în comentarii cu toții sunteți marii îngeri păzitori ca și cei care distribuie sute de poze cu animale ce suferă dar când trec pe lângă un animal înfomentat nici nu se uită la el.
    ...
    Cu toate că îmi place emisiunea în același timp mă și enervez când văd că mereu sunt aleși doar cei orfani, fără picioare și așa. Cu toții ați văzut ieri tipul în scaun cu rotile care a cântat o poezie( nu am nimic cu rapp-ul dar nu mi se pare că ce cânta el e rapp autentic și nu mi se pare că rapul e talent) dar pentru ca e în SCAUN CU ROTILE a ridicat publicul și juriul în picioare.Dacă mergea pe picioarele lui deja vedeam scenariul „îmi pare rău, dar nu mi se apare că momentul dumneavoastră e menit să meargă mai departe. 3 de NU" recunoașteți că așa era.
   A mai fost și copila aia care spunea propoziții invers. Ok e ceva ce nimeni nu poate și o admir pentru asta dar având în vedere că pe toți îi elimina pe motiv că nu fac spectacol pe ea de ce au trecut-o?Ea ce spectacolul vieții face? În schimb pe omul ce cânta, legat la ochi, la 5 instrumente l-au putut elimina cu replica "ne pare rau dar nu prea oferiți un spectacol publicului" Aici toți copiii de 5-11 ani merg mai departe și dacă merg și trag vânturi pe scenă.
   Anul trecut a caștigat Adrian Țuțu cu rapp-ul. Cu ce era talentul lui asta mai presus de talentul lui Ianău ăla sau decât al lui Agache sau al trupei Balance? Să nu mai vorbesc de bătrânii ăia cu piruetele lor. Îmi venea rău când mă uitam la ei.

   Daaaar emisiunea mai are și parțile ei amuzante.Ca și acea secvență cu românii au talent, dar nu au dinți
   Sau batrânele care ... duc dorul soțului decedat

 Saaau mulți alții


Un comentariu:

  1. :| eu chiar am avut cearta cu ai mei pe tema respectiva... Cand am vazut baiatul in scaun cu rotile mi-a sarit pur si simplu.Mai ales ca inaainte,o fetita de 11 ani a cantat populara superb,si mihai a zis ca nu :-j

    RăspundețiȘtergere