Abonati

luni, 16 aprilie 2012

Cocalar language la un alt nivel

  Mulți ciudați își fac remarcată prezența pe profilul meu și cu toate astea, este unul care m-a făcut să râd minute bune. Nu doar din cauza felului lui de-a scrie ci și a ...comentariilor lui fără pic de sens.

































































































  Deci  copii, care vreți Monster, vorbiți cu nenea că vă aduce el din Jermania.Nu este necesar să vă cunoașteți, vă gasește el. Îmi pare rău că a cedat așa repede, chiar îmi plăcea conversația cu el.
   Îmi amintește de tipa asta care m-a amenințat acum câteva săptămâni.










Ps: pentru ce curioși. Ăsta e nenea.

2 comentarii:

  1. Ai zice ca termenul de " nenea " ar fi la pachet cu un minim de gramatica, dar se pare ca m-am inselat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Întrebare : Ce naiba a scris ofticata aia acolo? :-?

    RăspundețiȘtergere