Abonati

sâmbătă, 7 aprilie 2012

Conversații (1/2)

   Acum câteva zile am publicat o poză în care apar eu și un prieten de-al meu.Comentariile sunt următoarele.







 (după ce i-am văzut profilul nu am putut să nu mă leg de el)





pwla? tastatura lui nu are litera U sau ce dracu?





ha?






 comentezi a prostu la poza mea și uite că nu mă arunc de la etaj





 nu se putea să nu mă încurce Lord Paul. 




deci dacă vezi că e poza mea de ce zici că eu comentez la pozele altora?
   eu am cercei în buza nu în barbă și de ce dracu la bună-ta în sat se pun șerpi în barbă la oi? =))))





(aici vorbeam cu Lordu)

















M-am uitat oleacă pe profilul lui măcar așa să îmi fac o imagine despre Chirceanu ăsta și am găsit astea
    Dacă o văzut că lumea nu îi lasă comentarii la album ce o gândit el, hai ma că îmi las eu unul așa de shmeker.

 Of tu celebrule, cum de nu am auzit de tine până acum.



 Când ai așa talent în paint nu mai ai nevoie de photoshop :>

Și să nu uităm de Remus cel cu cont făcut la panarama.
































  tu mai ști ceva în afară de fuck off?


Concluzie: baieții care au placă sunt gay + Remus are placă= Remus e gay.
   A găsit un mod frumos de a ne mărturisi asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu