Abonati

duminică, 8 aprilie 2012

Conversații 2/2

   Pe la începutul săptămânii am găsit o poză mișto pe un site cu ceva pițipoancă și ce aș putea eu să fac cu poza... să o public pe facebook.


























  E clar că dacă eram eu nu îmi puneam poza pe net, dar sunt unii care cred că tipa din poză sunt eu și nu doar atât dar le și place de „mine”.



    Tot stau și citesc "siti lasa ala in pozda..." , ăsta chiar nu știe ce e ăla un tampon nu?Eh na, îl las să trăiască cu impresia aia sunt eu .. și totuși ANGEL_YOUR_GUARDIAN ??? rly?
     Apoi m-am gândit că poate trolla, dar când i-am văzut profilul... numa de trolling nu e el.


























Nu o să înteleg niciodată chestia cu bretonul ăla gelat al cocalarilor.Zici că nu s-au spălat pe cap de săptămâni întregi. Și de ce ar face wiggle wiggle în mijlocul străzii? Și mai ales de când știu manelarii ăștia semnul \m/?

2 comentarii:

  1. L-au vazut la alti (semnul) 'nespalati de roacheri' li s-a parut 'hardcore' si l-au copit ^-^ Ca doar asa circula totul in lumea lor, doar nu credeai ca toti au avut minunata idee cu scrisul 'stilizat' (da! da! e stilizata che$thi4 4$th4, nici de cum de cocalari! tocmai mi-a trimis o colega un mesaj in care o zicea :>)
    Oricum, bretonul e deja epic, daca nu il ai nu te poti considera cocalar cu norma intreaga. (il iubesc pe tata cand imi povesteste cat nu-i place freza pokemonilor de azi si despre fosta lui pleata pe o parte :]] )

    RăspundețiȘtergere