Abonati

joi, 5 aprilie 2012

Kiddeeeeeee

  Am găsit mai devreme statusul ăsta pe news feed.
 Pe lânga că am ras bine pentru că e 140% adevarat mi-am amintit că am în leptop o conversație genială dintre el și o kidda de ... hai să spunem 14, cu toate că ea se dă de 17.
  
Kidda Andrusk'a
buna, cf?

6 iunie K-Rdei Andrei
Bine,tu.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
bne ma plictisesc shi incerc sa imi caut un iubitX(   (începutul e promițător)

6 iunie K-Rdei Andrei
Vaiii...

6 iunie K-Rdei Andrei
Dar nu esti intr-o relatie.?!:-s

6 iunie Kidda Andrusk'a
q unu din budapesta... asta numesti u relatie?   (iubire ungure la ea are)

6 iunie K-Rdei Andrei
:-??
:))

6 iunie Kidda Andrusk'a
:))
cati ani ai?:o3

6 iunie K-Rdei Andrei
18

6 iunie Kidda Andrusk'a

pari de 17

6 iunie K-Rdei Andrei
Pe bune.?!

Kidda Andrusk'a
da

6 iunie K-Rdei Andrei
Nu te cred:-s

6 iunie Kidda Andrusk'a
dc?

6 iunie K-Rdei Andrei
Asa

6 iunie Kidda Andrusk'a
:-s eo am zis doar adev

6 iunie K-Rdei Andrei
Ok:-s=)))

6 iunie Kidda Andrusk'a


6 iunie K-Rdei Andrei
Si tu cati ani ai.?!:> 12,13:>.?!=)))   (și aici începe miștoul)

6 iunie Kidda Andrusk'a
am 17 ani:))
par asa de mica?:O

6 iunie K-Rdei Andrei
17.?!TU.?!
Vai,sa ma bata vantu',mai mult de 13 ani,nu iti dau=)))))))   ( MAXIM)

6 iunie Kidda Andrusk'a
=))))
as vrea eo sa mai am 13 ani:))
app imi dai shi mie id tau?:">    (ioi tu niebuno, da ce a zice unguru de asta?)

6 iunie K-Rdei Andrei
Ce stii sa faci pentru el:>.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
depinde ce.mi ceri:>

6 iunie K-Rdei Andrei
Chestii legate de natura=)))...   (gen îngrijit flori, plantat copaci, plivit în grădină, chestii legate de natură)

6 iunie Kidda Andrusk'a
:))) perversulee                    (tu te gândești direct la prostii și tot el e cel pervers -.- )

6 iunie K-Rdei Andrei
De ce sunt pervers.?!:-s

6 iunie Kidda Andrusk'a
poi.... din fraza pe care ai sps mai sus ma facut sa ma gand la alt cv:">:)))

6 iunie K-Rdei Andrei
La ce...?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
eee.... nu pot sa zik:))

6 iunie K-Rdei Andrei
Zii

6 iunie Kidda Andrusk'a
la prostioare.... pe care le fac cuplurile noaptea/ ziua in pat:))     

6 iunie K-Rdei Andrei
=)))))
In boscheti,nu.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
shi acolo :))))
dar cne ar face asa cv in boscheti?:))

6 iunie K-Rdei Andrei
Tu.?!:-s

6 iunie Kidda Andrusk'a
ba nu
u ai face.o in boscheti?:>        (tentant a? )

6 iunie K-Rdei Andrei
Da.

6 iunie Kidda Andrusk'a
dar ce sincer ai fst:))

6 iunie K-Rdei Andrei
Pey eu nu mint ca altii/altele:>,sunt sincer;;)...

6 iunie Kidda Andrusk'a
:> e bine
u dak nu iubesti sau nu o suporti ii spui in fata nu?

6 iunie K-Rdei Andrei
Desigur
Mergem si noi in boscheti:>.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
dak am fi fst imp m.as mai fi gandit =))

6 iunie K-Rdei Andrei
Daca nu suntem impreuna,nu poti sa o faci cu mine sau ce.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
nu pot

6 iunie K-Rdei Andrei
De ce nu.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
nush mi s.ar parea aiurea

6 iunie K-Rdei Andrei
Mai esti virginnna.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
nu, u?                                    (ai o gaură explorată din 2004 și totuși vorbești cu "prostioare")

6 iunie K-Rdei Andrei
Da:">

6 iunie Kidda Andrusk'a
da?:O

6 iunie K-Rdei Andrei
Da,astept fata potrivita:">.

6 iunie Kidda Andrusk'a
o sa o gasesti:p
shi eo astept baiatu potrivit :-@            (deci te culci cu oricine până îl găsesti pe cel potrivit)
dar nu crd k exista:-j

6 iunie K-Rdei Andrei
Baiatu' potrivit pentru ce.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
nu pt prostii... shi astea sunt bune dar mai inkolo :)) nush... vreau un tip care sa ma iubeasca sau sa tina la mne asa cum sunt:|

6 iunie K-Rdei Andrei
Pey deja te-ai futut,mai conteaza daca gasesti un baiat potrivit.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
dap

6 iunie K-Rdei Andrei
Dar cum a fost prima data.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
durerosX_X
dar dp te vei obisnuii     (nu știam că și pentru băieți e dureros prima dată =)))) )

6 iunie K-Rdei Andrei
Oral,ai facut.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
nu:O
mi se pare scarbos

6 iunie K-Rdei Andrei
Si nu-mi faci mie.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
dc?:))

6 iunie K-Rdei Andrei
De placere.?!:-s

6 iunie Kidda Andrusk'a
poi n'ai zis k astepti fata potrivita?:S

6 iunie K-Rdei Andrei
Pey o muie,doua,trei,pana atunci,nu conteaza;;)

6 iunie Kidda Andrusk'a
:))

6 iunie K-Rdei Andrei
Deci.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
nu... pt k nu suntem imp :))

6 iunie K-Rdei Andrei
Daca am fii impreuna,mi-ai face.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
m.as mai fi gand:))
oricum nu am sanse sa fiu q tne:)      (de ce ești așa pesimistă :(...  )
:))*

6 iunie K-Rdei Andrei
Hai,fa-mi o muie.:o3

6 iunie Kidda Andrusk'a
:)) ai vrea u

6 iunie K-Rdei Andrei
Stiu ca iti doresti asta

6 iunieKidda Andrusk'a
:)) ba nu
u ce zodie esti?           (dafuq??)

6 iunie K-Rdei Andrei
Sagetator

6 iunie Kidda Andrusk'a
tacutule:p

6 iunie Kidda Andrusk'a
auzii u ce intaltime ai?            (vrei să ști cât de mult trebuie să te apleci să-i faci oral sau ce?)

6 iunie Kidda Andrusk'a
am o intrebare;;)
simpatizezi pe cnv:)?       (=)))))))))))))))))))) )

6 iunie K-Rdei Andrei
CE-I CU INTREBAREA ASTA.?!=))))

6 iunie Kidda Andrusk'a
pai asa de curiozitate


6 iunie K-Rdei Andrei
Ce curiozitate si pe tine,sigur nu ai 13 ani.?!

6 iunie Kidda Andrusk'a
sigur nu am 13 ani:))))
/:) poate te apuca...
dak nu ma crezi iti dau web sa vezi:))           
eu incer sa vb cu tn si tu :-j

6 iunie K-Rdei Andrei
Nu,mersi:))
Vai:O

6 iunie Kidda Andrusk'a
ce vasi??:S
vai*
uu vai de tn ca ai fite de intreci si fetele:-j     (nu poate trece peste un refuz :( of of)

6 iunie K-Rdei Andrei
Cum vine asta.?!=))))

6 iunie Kidda Andrusk'a
uitate in oglinda si iti dai seama;)         (dacă te uiți în oglindă îți vezi fițele? și nu prea cred că făcea referire la cum arată pentru ca el arată chiar bine)

6 iunie Kidda Andrusk'a
la ce destep esjti=))
esti*
te misti ca un mos la scris:))         (poate pentru că îi trebuie ceva timp să se oprească din râs)

6 iunie K-Rdei Andrei
Da.?!:O
Vai:-<

6 iunie Kidda Andrusk'a
cica da..:))))))
mah rau te`o invatat taicatu=))
sau cn te`o invatat
fara suparare hai
ca nu am timp pt baieti ca tn      (acum 5 minute vroiai să fi cu el -.- )
:-j cu fite si impresi
cn is ca voi mandr
dar prosti d picati in gropi

6 iunie K-Rdei Andrei
N-am fite uratico
da' daca tu esti atat de proasta
incat nu te-ai prins ca
toata ziua am facut misto de tine
asta-i partea a doua...

6 iunie Kidda Andrusk'a
baa uite cn vb:))
daca nu stii taci drecu:-j
tineti pliscu si nute baga
unde nu stii despre ce e vb
noi fetele suntem mai educate ca voi
nu ne batem joc ca voi
sunteti mai rau ca curvele
asa schimbati fetele ca pe ciorapi:)))     (tu ai prieten în Budapesta și îți cauți iubit... și totuși)
da o fata stie sa tia la cineva     (așa cum ți tu la ungur?)
tina*

6 iunie K-Rdei Andrei
=)))))))))

6 iunie Kidda Andrusk'a
hai sicti ca ma plictti si am incheiat discutia


6 iunie K-Rdei Andrei
Esti proasta,
eu cand vad disperate
si proaste d-astea ca tine,
incep sa fac misto de ele...
Si oricum din conversatia noastra de azi,
s-a observat cat de curva esti=))))

THE END

  Așa cum spune amicul meu Arion, ar trebui inventată o lege gen "nu faceți copii la beție"

2 comentarii: