Abonati

marți, 29 mai 2012

Copil vs cuțit

   În primul rând vreau să vă spun că pentru prima dată la o postare, o sa fiu neutră, pentru ca o cunosc pe tipa pe care o s-o fac feimăs prin postul ăsta și poate pentru că nici nu vreau să mă întâlnesc cu mă-sa pe stradă să îmi dea cu copilu peste mufă.

    Deci îl mai tineți minte pe K-Rdei Andrei? Nu? Vă amintiți voi imediat. Deci am intrat puțin pe profilul lui să râd de printurile pe care le publică și am gasit un print (de care apoi mi-am amintit ca o amică îmi zisese cu vreo 3 zile în urmă) cu Oana Ciufi/ Oana Bă/ Antal Oana (parcă exista o limită de schimbare a  numelui pe facebook).
Care îi faza cu poza? Ei bine, ea spune că cineva a făcut editul și că ea doar l-a postat. Bun, deci dacă a postat poza înseamna că îi place. Dacă îi place înseamnă că nu are nimic împotriva dacă cineva dă share sau chiar Print. În schimb o pune pe mă-sa să se certe cu bietu Andrei care vroia sa facă o faptă bună și să o facă feimas.

Mă-sa, care a găsit o metodă FOARTE INGENIOASA de a-și posta sânii pe facebook fără să pară obscen.






Poate nu suntem noi foarte educați daaaaar macăr știm scrie.



 Și așa de încheiere șin să precizez că acei 4 care au dat like la poză ar trebui castrați să fim siguri că nu o să-și chinuie copii.





Un comentariu:

  1. Imi dau seama ce educatie le da copiilor cu gramatica aia -.- doamne ce ajung pana si parintii in ziua de azi

    RăspundețiȘtergere