Abonati

miercuri, 2 mai 2012

Greu cu genurile astea...

        Sunt multe lucruri nașpa care ți se pot întâmpla, dar cel mai trist e atunci când nici de aproape lumea nu știe dacă ești băiat sau fată. Am pățit de multe ori să trec pe lângă o persoană și să mă uit dacă nu cumva are sâni să fie fataă Chiar acum 3 zile cobora unu din tren(TFG) în Felix și mă tot întrebam ce naiba o fi și într-un final mi-am dat seama ca e un băiat subnutrit ( copile daca citești asta mai pune o 10 kile pe tine că totuși ești băiat ... regnul hipsterus, n-ai ce să le ceri).
     Uite câteva exemple.
  E bună a? Ți-ai face de cap cu ea așa putin nu? :> Bun dă un scroll down să vezi dacă mai vrei.

  Deeeeci, e o ea sau un el?
























Și nu e singurul/a.



1. De ce grasa ține mortiș să ne arate niagarele în toată splendoarea lor?
2. O cam mănâncă pe ea undeva în ultima poza
3.Cine a avut atâta tărie de caracter să le facă poze?
4. Cine a făcut obiective atât de rezistente are tot respectul meu
5.Alea sunt sprancene o.O ?
6.Cine a facut graffiti-urile acum se zgârie pe ochi când vede ce oameni își fac poză cu ele.
7. DE CE??????
    Blonda/blondu nici de merge într-un bar de gay nu se alege cu nimic că se cam tem ăia de o eventuală nioașcă la el in pantaloni.

Un comentariu: