Abonati

marți, 22 mai 2012

Help needed

   E amuzant când cineva încearcă să se ia de tine si nu își alege cuvintele cum trebuie. Dar oare cum e atunci când nu ști de cine se leagă ...pe lângă faptul că nici nu înțelegi ce scrie.
     Pentru postul ăsta aș avea nevoie de o părere de la voi (într-un comentariu dacă se poate)  în care să îmi răspundeți la următoarea întrebare. De cine se leagă specimenul? a) de mine   b) de cel din poză    c)nici el nu știe.
 Postasem o poză de pe net cu un "pui de Skrillex" (nu vreau să jignesc pe nimeni ... oricum și eu ascult Skrillex.... dar fix de Sonny mi-a adus aminte tipu ăsta)

Și vine unul de se bagă în seama cu următoarele:


       Credeam că se leagă și el de mine când a început cu "ma ascund in fata monitorului"(care ,știam eu, e mă ascund în spatele monitorului) că la urma urmei eu sunt cea catalogată ca "aia fără viața socială, de stă numa pe net" dar apoi începe să îmi spună că mi-ar pupa pula DAFUQ și dacă nu am tras la sala ...unde clar nu e vorba de mine. M-am gândit că poate o fi crezând ca eu sunt cel din poza și am postat poza să par boss dar apoi în ultimul comentariu cică "bafta in viata fetitzo"  JUR  CĂ NU MAI ÎNȚELEG NIMIC

3 comentarii: