Abonati

luni, 7 mai 2012

Strigarea unui fake

     Am mai avut eu parcă un post cu o tipă ce se dă drept altă luată de pe net. De data asta e mai mișto. Asta se crede iubita unui amic de-al meu, care nici nu o cunoaște și îmi dă niște argumente pur și simplu geniale prin care vrea sa demonstreaze ca ea e cea care apare în poză.
   (Și mai prost e cel care o crede)

    poza pe care i-am trimis-o e poza de la profilul ei, dar pe un site chinezesc.











 Ching chang yu ghi oh?












 cred că e cel mai cretin răspuns pe care îl putea da cineva

 păcat că el nu știe că exiști...














Mersi de susținere amice, o să îți fac un sandvici cândva



 Nu ne interesează pe noi asta, dar se simte ea bine să se mintă singură.





of of ce gusturi are daca whoz are moaca de preistoric





PTCA  într-adevăr



intra pe pitzipoanca.ro poate te regăsești








și evident trebuia să apară
MAXIMA SERII





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu