Abonati

duminică, 6 mai 2012

Țuce-o soarele pe Ana Maria Enyedi

   Nu înțeleg o chestie. Când te iei la misto-uri cu un prost care se dă mare șmecher și lasă comentarii în care mai și spune că el/ea are de-a face cu proști, de ce în final își sterg comentariile?
  Azi am avut o conversație de genul în care o tipă, mai nedumerită ea așa de felul ei, vroia să știe dacă eu sunt cea care vorbește pe nu stiu ce site Pariu cu moartea. Nu știu ce site e ăla și nici nu îmi pasă, dar în fine. Chestia e că după ce o luasem la mișto, ea zicea tuturor că sunt prea proastă pentru ea și chiar când să dau print la conversație, HOPA, lipsesc ultimele ei comentarii. Ca să vedeți și voi ce și cum, am reușit să salvez prima parte,iar în spațiile goale ... scriu ce a zis ea, că avea niște comentarii așa mișto că oricum mi le amintesc pe toate.




































 Aici eu o întrebasem ce e acela un "sait" și ea îmi zisese "dute dracului" sau ceva de genul








 si apropo se scrie  "semnul" intrebarii


SKITTLES tu esti profeseara de ROMINA?


jur ca nu mai stiu ce scrisese aici da stiu ca nu inchisese ghilimelele :))










nu am vrut eu sa le inchid




"interesanta nu?"
 "cand ea e asa proasta nu ai cum sa nu ai o discutie neinteresanta" (ambele sunt scrise de ea)


ui cine vorbest




cati ani ai??????/        de unde esti???????/


curva dracului dute la mata-n cur si lingeo

tu esti de pe alta PLANETA



 ca tine

las-o balta





mai bine mergi d......

poate tu


poate tu cenzurezi


pune tu ca esti mai aproape




















   Nu știu cine e gagica, dar se pare că și-a dat prea târziu seama că ea e cea proastă aici și nu doar că a tăcut, dar a sters și dovezile.
   Oricum când vorbiți cu de-aștia, dați print cât de repede puteți.

5 comentarii:

  1. te rog, zi-mi ce isi comentase la poza =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana Maria Enyedi FRUMOASA ....//;) ;;))
      15 aprilie la 21:46 · 1

      acel „1” e un like...primit de la ea

      Ștergere
  2. la noi, in baia mare, avem o vorba pentru asemenea progenituri.le zicem pokemoni

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai vere, la noi in bihor numa la hipsteri le zicem pokemoni

      Ștergere