Abonati

sâmbătă, 2 iunie 2012

Brace yourself the new rockers are here

   Am primit un link cu o tipă care s-a dat pe rockăreală cică. Știu, vei spune "și ce dacă?măcar s-a dat pe rock nu pe manele sau hipstăreală" ei bine, uite mica noastra rockeriță
 Și totuși are toate atuurile unui rocker
Beție de rocker

 Distracție de rocker

 Nostalgie de rocker
 Gașcă de rocker
Rape face de rocker

Edit de rocker
 (nici nouă nu ne place părul, stai linistită)

 (nu din cauza webului ai ieșit nașpa scumpo :*)


 M-am mai uitat puțin pe profilul ei și am mai dat de niște statusuri în care încearcă într-un mod FOARTE CRETIN să cerșească likeuri paginii ei "Funny for girls" care, cred eu, trebuia să fie "Fun for girls", dar engleza e grea în clasa a 4-a (am aflat ulterior câți ani are)



Nu am dat like paginii așa că acum stau și aștept să o cunosc pe Melissa asta.

3 comentarii:

  1. Pun pariu ca nu a ascultat rock in viata ei,sau poate ceva din Tokio Hotel (dar nu se pune ca nu canta rock,nu imi dau seama ce gen mai canta si aia D:)S'ar speria nu alta daca ar asculta Lordi de exemplu.
    Oki daca asta e viitoru,e tragic.

    RăspundețiȘtergere