Abonati

sâmbătă, 23 iunie 2012

Futăcioasa revoltată că puștii și-o trag lângă ea

    Am văzut pe news feed postul ăsta.

 Ok multă lume postează despre generația asta de acum, dar totusi când mă uit la numele ei mi se pare cam ironic textu. Adica na, pun pariu că ea la 13-14 ani (ea acum are 19) nu fuma, nu și-o trăgea pe bănci și nu se îmbăta pentru că erau alte vremuri și pe atunci toți ne jucam pentru că se jucau și restu în jurul nostru (efectu de turmă ce să-i faci, că din cauza lui toți pruncii o iau pe arătură acum)
Eh, sunt câțiva care au adus numele ei în discutie și cearta încă mai continuă da mi-e lene să dau atâtea printuri asa că intrați pe profilul ei ca să vedeți mai mult.


 M-am gândit să mă uit peste profilul ei să văd cât de inocenta e Fute tot asta și na, am găsit exact ceea ce mă așteptam să găsesc. E doar o bețiva, drogată, cerșetoare de likeuri din câte cred și cu probleme la bibilică.






 

 O fi înjurat-o careva când o cerșit niște likeuri și acum își dă rage, of of.
Am mai găsit încă ceva interesant. Distinsa futăcioasă o fi avut ceva probleme, s-o fi tăiat prea tare cu lama sau ceva și era să moară și, ca orice decolorată, ține să ne anunțe pe toți, dar cănd e întrebată ce s-a întâmplat atunci  "nu cont". ATUNCI DE CE DRACU MAI POSTEZI PE FACEBOOK DEZAXATO DACĂ NU VREI SĂ ȘTIM? Crezi că o să-i fie cuiva mila și o să primești mai multe cereri de prietenie sau ce? Mai buna metodă de feimășenie decât asta nu ao găsit?

(  Iar acum că am postat acest mesaj pe facebook având în vedere chinurile prin care trec și care mă împiedică să văd bine tastatura pot muri liniștită! )

 Aș vrea și eu să știu care "Misiune" de-a ei s-ar fi terminat? Și apropo dacă tot ai învațat ce e cratima e "m-ati"



6 comentarii:

  1. Sa moara JB tu esti si mai penala daca stai sa ii urmaresti toate actiunile si sa scri un roman despre ea. Vad ca o urmaresti din aprilie :| Lamee..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca si tu ai o problema, 1. nu o urmareste doar se amuza, 2.tu cred ca esit chior si nu vezi cat de analfabeta este ea. Dar fie. daca nu iti convine de ce te mai uiti. Skittles a vrut sa arate si celorlalti cat de multa prostie exista,dar se pare ca tie iti place prostia asta asa

      Ștergere
    2. Vali Vali realizezi cat de cretin e comentariul tau si cat de chior esti tu avand in vedere ca am scris cat se poate de clar , citez: "M-am gândit să mă uit peste profilul ei să văd cât de inocenta e Fute tot asta și na, am găsit exact ceea ce mă așteptam să găsesc. E doar o bețiva, drogată, cerșetoare de likeuri din câte cred și cu probleme la bibilică." ===> nu o urmaresc din aprilie, ci in ziua in care i-am vazut profilul (pentru prima data ca sa sti si tu sa nu mori prost) am dat scroll down pana unde am putut :* o zi buna

      Ștergere
  2. 'Ai de neuronu' ei... Cand am vazut si eu postarea aia cu " plec de pe fb " i-am dat unfriend, nu suport panaramele astea care se cred feimas daca au 5000 de prieteni pe facebook

    RăspundețiȘtergere
  3. WTF?! Plec de pe fb, asa si?! Se crede foarte importanta

    RăspundețiȘtergere
  4. attention whore, tu nu vezi ? a incercat si *Restu* (se dă mare că s-a dorgat), ce aş râde să aflu că n-a auzit de meth, ghb sau benzo. Penală! Şi culmea, tot ea zice de cei de 14-15 ani.. când o vezi aşa..

    RăspundețiȘtergere