Abonati

luni, 4 iunie 2012

Inclinațiile dubașe ale designerilor

   Am primit de la voi un link cu facebookul unui designer.
 Noi știm bine că designerii ( designerii masculi în general)  au înclinații sexuale mai dubioase așa de felul lor, sau doar se comporta ca atare. Tipul ăsta, ei bine, când intri pe profilul lui îțiconfirm asta.
 No offense, dar când vezi un cover cu tocuri la un tip INDIFERENT DE MESERIA LUI e dubaș. Hai să vă arăt cum e Sasha al nostru mai de-aproape
1.Cât o fi stat la pensat?
2.Cât o fi stat la retușat sprâncenele?
3.Cât fond de ten o fi folosit?
4.Oare știe mă-sa că i-a furat glossul?






























 Da băiatu e în vână rău, într-o poză își ia zborul,în alta e călare pe betoanele României, în alta ne demonstrează că nu are pulă, făcând șpagatul pe perete.
 

Degeaba faci poză, tot nu se vede nimic, decât două picioare foarte epilate mânjite cu sperma de unicorn și medalionul bunicii.
 Uite bă ce fese de femeie are nebunu, măcar atât dacă anterior nu prezintă nimic.

 Ședinta asta e geniala, dar m-am uitat putin și peste restul albumelor unde am găsit astea:



 Ăla e un caldaboș sau ce dracu? Pun pariu că rochia pute ca unu.

Și ce caută posterul cu Green Day pe peretele lui? Cea mai mare jignire penru trupă bă.
Citiți sibtitrarea de pe ecran apoi uitați-vă la moaca lui, parcă ar spune „ nu va ști nimeni niciodată că eu le-am luat, nu soldații ci EU, EU motherfuckers EU”
Mai nou e prea mainstream să își faci poză cu telefonul/iPhonul/fixul bunicii. El a trecut la un alt nivel.

4 comentarii:

  1. Dar nu te-ai gandit ca poate a fost fata :)) si a facut operatie "da'ia":))) k l'a cum arata e singura explicatie:D si in legatura cu el ....e CIUUDAT rau:|

    RăspundețiȘtergere
  2. Super tare postu, pun pariu ca pitipoancele sunt invidioase pe el :)))

    RăspundețiȘtergere