Abonati

marți, 5 iunie 2012

Proștii nu sunt numai pe facebook

   După toate postările mele ai impresia ca toți proștii se adună pe Facebook. Stai liniștit că nu. Proștii sunt pe toate site-urile. Am primit acum un link cu o tipă de pe ceva site SunPhoto, un fel de Hi5, dar mai underground.
Copilița asta nu doar că își face o descriere demnă de toată jalea și are niște gusturi patetice, dar are și un viitor extrem de strălucit ca scenarist. Gata cu vorba, să vă arăt despre ce e vorba.

 Cred ca o să-i spun răhătel, dacă tot se crede maro și moale.
Mă întreb cum e să fi băiat și să te întâmpine cretinitatea asta pișpirică cu „bunaaaaaa fetitaaaaaaa ce faci?
Acum să trecem la partea cu viitorul ei de scenarist profesionist.





Ea avea fiecare replică pusă la poza unui personaj, dar, pentru că e prea mult să pun acum toate pozele, o să vă scriu replicile in felu ăsta:

"Un nou inceput de an scolar!Noi colegi, noi greutati, noi asteptari!
Brenda:  Buna ziua elevi, ma bucur sa va revad [da pe dq]. Anul acesta vom avea o noua eleva.
Miley:  Iauzi Andy o noua eleva. Poate iti fac lipeala cu ea.
Justin(Andy):  Ha ha ce gluma .
Miley: Nu e nici o gluma bah.
Justin: Dupa tot ce s`a intamplat....crezi ca imi arde de o prietena?
Miley: Te rogg a trecut un an, nu poti sa nu mai iubesti din cauza unei fete.
Brenda: Sper ca ati terminat [uitandu-se la Andy si Sorina] Irina te rog prezintate.
Demi: Da de ce mi se pare cunoscut numele asta?. [in soapta]
Taylor: Te rogg numai o Irina exista pe pamant...
Demi: Da tu ce vrei.? Nu te-am intrebat nimk
Taylor: Poate nu dar ca prietena a tah ....
Demi: Mda ia mai taci ca incerc sa ascult
Selena: Buna >:D<. Eu sunt Irina. Am 17 ani si deabea m`am mutat
Miley: Irina?. [uimita]
Brenda: Ok Irina. poti sta cu Nessa banca 2 de la fereastra.
Selena: Ok [i.g. Nessa? Mi se pare cunoscut numele]
Vanessa: Irina? Chear tu esti?
Selena: Nessaa! Ma bucur sa te revad [hug]
Brenda: Gata cu vorba

In pauza. Toti elevii erau la cantina.
Selena: Nessa(Vanessa) Andrada(Taylor) Sorina(Miley) [tipand ea fiind la intrare si ele la o masa]
Demi: Vin imediat fetelor. [plecand la Irina]
Demi: Salut Irina [incercand sa zambeasca]
Selena: Ia uite pe cine vad eu aici. Ce vrei?
Demi: Ce vreau? Vreau sa imi las prietenii in pace nu imi pasa ca te-ai intors si nici ca te-ai intors INTELES! [tipand]
Selena: Sa ti las? De ce nu sunt prietenii tai ci ai mei. In caz ca ai uitat.
Demi: Ai lipsit mult domnisoara. Nu mai sunt prietenii tai ci ai mei :P
Selena: P-p-p-prietenii tai? [balbaindu`se si ff trista]

Buna sunt Selena Gomez alias Irina in serial. Vreau sa imi cer scuze pentru Lorii pt ca l-a facut asa scurt. Dar cred ca vrea sa va tina in suspans :]]. In fine in next episode veti afla ca prietenii nu iti sunt neaparat aproape. Si nu poti castiga mereu. In fine nu va pot spune mai mult ca va spun prea multe. Ne revedem Biie

V`a urma! :)”


Sincer aștept cu nerăbdare "next episode" să mai râd puțin. Îmi place partea cu hug, o arde când pe română când pe engleză, să nu mai pomenesc de partea cu "nu imi pasa ca te-ai intors nici ca te-ai intors". Nu, nu am greșit eu ci chiar așa e scris acolo. Deci s-a intors și apoi s-a întors, mișto așa.
Dacă vreți să vedeți și varianta cu poze poftim linkul

Un comentariu: