Abonati

sâmbătă, 16 iunie 2012

Românica noastră cu toți infecții ei

   Sincer, zilnic îmi aud chestii gen felicitări pentru blog, blogu tău e marfă sau chestii gen șterge dracului blogu că e penal și așa( de obicei chestii spuse de cei care ajung să fie postați). În fine. Concluzia e că blogul ăsta (cred eu) a ajuns destul de cunoscut și din câte se pare e o oportunitate bună pentru unii de a se face ei cunoscuți. De exemplu chestia asta "Alex" care s-a gândit că dacă face un blog ( http://mioritice.blogspot.com  "te bucuri tu că îți fac puține viewuri a?" ) cu postările mele o sa ajungă mai populară. Ei bine dacă citești asta , și sunt sigură că citești pentru că îmi furi cam toate postările unde nu îmi apare numele sau contu de fb,  să ști că pentru noi toți ești de-a dreptul PENALĂ. Daca nu ești originală stai frate pe curu tău și lasă-mi mie postările, că stau ele bine pe blogul ăsta.Dă-le un share ce dracu, dacă îți plac așa mult.  
   I-am lasat și niște comentarii dar nu cred că o să reziste mult că doar există opțiunea "ștergere" dar spre ghinionu ei numele meu va rămâne acolo lângă textul "acest comentariu a fost sters de blogger".
 Până și pozele le-a pus aceleași așa că de acum înainte o să pun watermark pe fiecare poză ( știu că nu o să arate prea drăguț dar na, nu am ce face)  iar textul, ei bine poate să-l pună, că fără poze e fix laia.
   Uite câteva dintre postările "ei" ca să vedeți cât de exact copiază totul.




Are și câteva postări proprii care le-a luat de la altii. Dacă citiți asta o să vedeți cât de identic e http://supereroul.com/2011/10/specimene-care-ma-mira-ca-nu-le-a-impuscat-nimeni/

   As aprecia mult daca ati recunoaste creatura asta si ati lasa un comentariu cu numele sau facebookul ei.

3 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Acum am vazut, dar poate si-a schimbat doar linkul la el :))

      Ștergere
  2. Macar daca te intreba (si tu acceptai) si lasa si link-ul spre blogul tau, ca asa e frumos!

    RăspundețiȘtergere