Abonati

duminică, 12 august 2012

Ajutor, yeah right

      Apar tot mai multe chestii cu soldati morti, copii orfani, africani subnutriti si animale omorate sau lovite care evident ca au langa ele populara fraza "like daca.....".
    In legatura cu soldatii morti, da stiu au murit in razboi bla bla ti-e mila bla bla hai sa dau un like.... nu. De ce? Pai gandeste-te ca acel soldat in timpul razboiului a omorat cine stie cati oameni si a lasat femeile vaduve si copiii orfani. Parca nu mai ti-e asa mila de soldati, right?
    Cu orfanii si africani. Cu ce cacat ii ajuta likeurile si share-urile noastre? Cu nimic, da e mult mai simplu sa ne prefacem ca suntem al dracului de implicati in salvarea lor prin niste chestii virtuale decat sa renuntam la pachetul de tigari sau berea (berile) de vineri seara (sau orice alta seara ca e vacanta) pentru a da acei bani unor organizatii care incearca sa ii ajute cu adevarat.
   Si cu animalele, ei bine eu iubesc animalele, am avut si am o gramada, caini, pisici, soareci, brontozauri si nu prea am chef sa vad imagini cu animale maltratate pe tot facebookul. " Daca si tu crezi ca acesti oameni ar trebui inchisi pentru ceea ce le fac animalelor da un share. Implica-te si tu" asa era un mesaj. mdaaaa .... tu asta cu mesaju, cand a fost ultima data cand ai luat un animal de pe strada ca sa il cresti? Cand a fost ultima data cand ai facut o donatie pentru un adapost de animale. Tu asta care mananci numa carne (care, ca sa stii si tu, provine tot de la animale omorate) si cel mai probabil nici nu sti de unde provine laptele pe care il bei :)
       Well have a nice day si data viitoare cand ai chef sa ajuti pe cineva fa asta pe bune nu virtual.

2 comentarii:

  1. Nici eu nu dau niciodata like pentru ca nu ajuta la nimic !! si de ce sa dau like la niste poze oribile ? cu animalele acelea si cu copii bolnavi. No way !

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu aproape ca nu dau like nici la pozele care imi plac,d-apoi la chestiile alea oribile?

    RăspundețiȘtergere