Abonati

joi, 4 iulie 2013

Cum sa iti faci o pagina pe facebook

Daca printre adolescenti e la moda "Adreseaza-mi o intrebare" pruncii sub 14 ani au o obsesie cu paginile pe facebook. Cum ne dam seama ca sunt facute de copii de scoala generala? Simplu, cand pagina se numeste "Sore Mihalache(ro)"(care o gasesti in 10k variante), "E al meu, sa nu te atingi de el", "~O speranta~" sau alte nume de cacat iti dai seama din start. Mai sunt pagini gen "Curvo, te rog" despre care mereu am crezut si inca mai cred ca adminii nu stiu scrie "Bitch,please" asa ca au tradus in romana sa le fie mai usor(ca de obicei lumea intelege engleza, dar nu o stie vorbi sau scrie).

Partea amuzanta e cum incearca ei sa faca rost de likeuri? Au fraze de-alea gen "daca pana maine pagina face 100 de likeuri pun o poza rara cu Lala Band" ... wtf? Astia au impresia ca daca ei au o poza pe care prietenii lor (daca au prieteni) nu o au poza e unicat sau cum? Prietenu-meu are o teorie legata de asta si anume "Ei tasteaza lala band pe google, dau pe pagina 2 si iau o poza. NIMENI nu intra pe pagina 2" Sau au un cover cretin unde scrie de 5 ori "like la pagina" sau cum avea una acum ceva vreme "Daca'ti place gramatica da like"... fetito (sau gayule) cratima e liniuta asta "-" nu ce folosesti tu. Ca tot veni vorba, numai mie mi se par foarte gay baietii care sunt admini la pagini gen "D'soara %#%$" sau "Rebela ta" etc? Anyhow ajung sa isi dea like reciproc gen au 6 likeuri toate de la alte pagini facute de prietenii lor din clasa a 4-a.














Hai sa mori tu ca ii in limba romana, chiar nu mi-am dat seama pana ce n-am citit acolo.

Mai e partea cu adminii. Toti tin sa mentioneze in descrierea paginii cine sunt adminii.
Si da, am ceva cu pagina asta. De ce? Pentru ca dintre toti adminii numai baietii (daca ii pot numi asa) fac reclama la ea... ce poponari infecti.
Evident fiecare admin trebuie sa aiba un simbol propriu ca atunci cand posteaza o poza/status/cacat sa se semneze " ~Prunela  ღ"  sau " ~ Ionico ஐ"  nu am reusit niciodata sa inteleg partea cu simbolul.

Ce posteaza? Poze luate de la alte pagini evident, doar nu credeti ca isi fac ei... da de unde. Iau o poza cu ceva citat amoros scris "corect" gramatical peste care pun un watermark (macar stiu si micutii sa foloseasca paintu ce dlaguuuuut), apoi vine o alta pagina care le ia poza pun si ei un watermark peste watermarku primei pagini si intr-un final o sa avem o poza de cacat cu 14 watermark-uri unul peste celalalt. 

Avem copiii wanna-be admini care nu stiu sau nu vor sa isi creasca propria pagina asa ca lasa un mesaj la toate paginile cu mai mult de 3000 de likeuri "Cautati admin? Vreau eu." sau chestia la care am ramas putin afis "Cautati cumva admini, am experienta, am fost admina la 3 pagini pana acum" CE CACATU LU STALIN FRATE, experienta? Maine-poimaine o sa vedem ca trebuie sa dai un interviu sa fii admin, trebuie sa iti depui CV-ul", asa afacere serioasa is paginile astea pentru prunci?

Si vreau sa-i mentionez si pe cretinii care au poze cu "Like pentru Isus/comment pentru lala band/share pentru justin bieber/ignore pentru satana". Mda deci logic vorbind satana castiga, avand in vedere ca poza are vreo 4 likeuri, 3 comentarii si nici un share in jur de 7 miliarde de oameni au ignorat poza ( Bradea fii mandru, ai castigat) 

Sfatul meu prunci, lasati paginile si mereti sa invatati pentru examenele de-a 8-a ca mai aveti numa 3 ani.

Si un micut cadou pentru hateri, simtiti-va liberi sa va bateti joc Click here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu